اشتباه در عکاسی تبلیغاتی

7 اشتباه در عکاسی تبلیغاتی

اشتباهات رایج در عکاسی تبلیغاتی

ما در مقاله قصد داریم شما را با 7 اشتباه در عکاسی تبلیغاتی آشنا کنیم! برای هر فردی که قصد تبلیغات در فضای اینترنت را دارد عکاسی تبلیغاتی مورد مناسبی می باشد. عکاسی تبلیغاتی یکی از روش های رایج در زمینه ی تبلیغات می باشد. خطاهای زیادی در عکس گرفتن وجود دارد، برای عکاسان تازه کار و حتی حرفه ای می تواند این اشتباهات پیش آید. اما در این مقاله می توانید با این خطاها آشنا شوید تا دیگر مشکلی در زمان عکس انداختن برای شما پیش نیاید. ما در شرکت تبلیغاتی تیزر ساز به شما کمک می کنیم در زمان عکاسی اشتباه در عکاسی تبلیغاتی نداشته باشید پس اگر دوست دارید از عکاسی تبلیغاتی بیشترین بهره را ببرید می توانید با ما همراه باشید.

1- عکس گرفتن تار برای عکاسی تبلیغاتی

اولین اشتباه در عکاسی تبلیغاتی که باعث شکایت مخاطبان شده است عکس گرفتن به صورت تار می باشد. عکاسانی که تازه کار هستند با آن که دقت لازمه را در زمان عکاسی به خرج می دهند اما عکس های تار می گیرند. دلیل آن این است که از نور کافی در زمان گرفتن عکاسی تبلیغاتی استفاده نمی کنند برای رهایی از این مشکلات به نکات زیر توجه داشته باشید:

👈 از یک سه پایه یا منوپاد در زمان گرفتن عکس تبلیغاتی استفاده کنید

👈 انتخاب یک دوربین مناسب برای عکاسی

👈 فلش دوربین خود را در زمان عکاسی روسن کنید

همه ی این مواد کمک می کند شما یک عکس تبلیغاتی مناسب داشته باشید و به راحتی کسب درآمد داشته باشید.

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - عکاسی تبلیغاتی

2- تفاوت قسمت ها مختلف در زمان انداختن عکس تبلیغاتی

دومین اشتباه در عکاسی تبلیغاتی این می باشد که شما در بین قسمت ها تاریک و روشن عکس تفاوت زیادی میگذارید. دلیل این موضوع می تواند این باشد که در یک روز آفتابی عکس خود را می اندازید. عکاسی تبلیغاتی که می اندازید در واقع شما را نمایش می دهد و پیام شما را به مخاطب می رساند. برای این که تفاوت رنگ ها به درستی به نمایش درآید به این نکات توجه داشته باشید:

👈 در سایه عکاسی تبلیغاتی خود را بگیرید

👈 و باز هم استفاده از نور فلش توصیه می شود

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - عکاسی تبلیغاتی - تیزر ساز

3- به قرمز افتادن چشم را در زمان عکاسی توجه داشته باشید

یکی دیگر اشتباهاتی که در زمان عکاسی پیش می آید این است که عکاس به قرمز افتادن چشم ها اهمیتی نمی دهد. شاید با خود بگویید نرم افزارهای زیادی در این زمینه موجود می باشد که کمک می کند قرمزی چشم ها را برطرف کنید اما بهترین راه این است که در زمان گرفتن عکس تبلیغاتی این مشکل را برطرف کنید. این مشکلات در زمانی اتفاق می افتد که از افرادی که چشم های روشن دارند استفاده می کنید، نور فلش به چشم های آن ها می زند و چشم های آن ها قرمز می افتد. برای این کار می توانید از فضای روشن برای عکاسی استفاده کنید تا نور بیشتری در زمان عکاسی تبلیغاتی داشته باشید و در نتیجه انعکاس نور کمتر درون چشم ها بتابد.

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - شرکت تیزر ساز

4- گرفتن عکس های نامناسب

در زمان گرفتن عکس تبلیغاتی تنظیمات دوربین خود را تغییر کنید تا این اشتباه در عکاسی تبلیغاتی را نداشته باشید. دوربین های امروزی انواع گزینه ها را دارا می باشد تا شما بتوانید یک عکس تبلیغاتی مناسب بگیرید. شما برای داشتن یک عکس تبلیغاتی با کیفیت باید تنظیمات دوربین خود را درست کنید اما همه ی تنظیمات دوربین برای هر عکسی مناسب نمی باشد. یک عکس به نور کمتری احتیاج دارد و عکس دیگر به نور بیشتر. باید با توجه به فضای موجود عکس تبلیغاتی خود را بگیرید تا یک عکس مناسب داشته باشید.

5- گرفتن عکس تبلیغاتی در نور زیاد

یکی دیگر از اشتباه در عکاسی تبلیغاتی این می باشد که عکاسان در روز زیاد عکاسی می کنند. برای این که نور مناسب داشته باشید بهتر است صبح ها و یا عصرها عکس تبلیغاتی خود را بگیرید. این زمان ها برای عکس شما بسیار مناسب می باشد، برای عکاسانصبح و عصر ساعت های طلایی برای عکاسی به شمار می رود و باعث می شود نور مناسب و فوقالعاده ای به سوژه ی شما بتابد و درخشان تر به نمایش در آید. عکس گرفتن در ظهر باعث می شود عکس شما خراب شود.

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - تیزر

6- انتخاب پس زمینه مناسب برای عکاسی تبلیغاتی

برای آن که یک عکس تبلیغاتی مناسب داشته باشید باید به همه ی عوامل در زمان عکاسی توجه داشته باشید. اشتباه در عکس تبلیغاتی بسیار زیاد می باشد یکی از این موارد انتخاب پس زمینه نامناسب می باشد. اگر پس زمینه ی مناسب با عکس خود را پیدا نکنید امکان دارد عکس شما خراب شود و به هدف اصلی شما که تبلیغات می باشد نرسید. در واقع پس زمینه عکس می باشد که کمک می کند تا شما بهتر دیده شوید برای مثال شما یک جواهر ارزشمند را در یک قاب زنگ زده قرار نمی دهید زیرا باعث می شود که جواهر شما دیده نشود. در انتخاب بهترین پس زمینه ها دقت بسیاری را به خرج دهید.

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - تیزر ساز

7- ترکیب رنگ نامناسب در عکاس تبلیغاتی

اشتباه رایج در عکاسی تبلیغاتی استفاده از ترکیب رنگ اشتباه می باشد. که شما می توانید آن را بر روی WB تنظیم کنید تا تعادل رنگ ها به درستی حفظ شود. عکس تبلیغاتی که در فضای بسته گرفته می شود به سمت رنگ نارنجی تمایل دارند دلیل آن وجود لامپ های آفتابی می باشد که باعث می شود به سمت رنگ نارنجی برود. دوربین خود را در حالت اتوماتیک قرار دهد تا این مشکل را برطرف کنید.

اشتباه در عکاسی تبلیغاتی - عکاسی صنعتی

عکاس تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید!

شما با 7 اشتباه در عکاسی تبلیغاتی آشنا شدید برای آن که بتوانید یک عکس تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید می توانید از شرکت تبلیغاتی تیزر ساز کمک بگیرید. شرکت ما در تلاش است به کمک عکاسان حرفه ای عکاسی تبلیغاتی را انجام دهد. عکاسان ما در شرکت تیزر ساز بدون هیچ اشتباهی عکس تبلیغاتی را می گیرند تا شما به راحتی از عکس های خود افزایش درآمد داشته باشید. شرکت ما خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی را به شما ارائه می دهد برای ارتباط بیشتر با ما بر روی لینک زیر کیک کنید.

Leave a Comment