مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

تیزر تلویزیونی خلاقانه داشته باشید

در این مقاله ما قصد داریم شما را با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی آشنا کنیم. اگر توجه کرده باشید همه ی افراد چه در فضای اینترنت و چه در تلویزیون در حال تبلیغات می باشند تا به حال خودتان پرسیده اید چرا من این کار را انجام ندهم؟ شما هم می توانید برای کسب و کار خودتان تیزر بسازید تا بتوانید افراد بیشتری به مشتری خود تبدیل کنید. اما برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید به مهمترین اصل که خلاقیت می باشد توجه خاصی داشته باشید تا بتوانید هر شغلی را که دارید به بهترین شکل در تلویزیون به نمایش در آوردید.

اولین گام در ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقیت است اگر شما بتوانید خلاقیت زیادی در زمان ساخت تیزر خود به خرج دهید می توانید مخاظب بیشتری را جذب محصول یا خدمات خود کنید. این ضرب المثل که می گوید عقل طرف در چشمش است را شنیده اید؟ شما باید برای ساخت تیزر تبلیغاتی این ضرب المثل را جدی بگیرید و بر پایه ی آن تیزر خود را بسازید. مخاطبان شما فرق بین تیزر تبلیغاتی حرفه ای و تیزر تبلیغاتی غیر حرفه ای را می دانند پس در زمان ساخت تیزر به این موضوع دقت داشته باشید در ادامه شما را با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی - تیزر

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

شما باید یک تیزر تبلیغاتی بسازید که تا سال ها در ذهن مشتری باقی بماند. گاهی اوقات برای مخاطب پیش آمده که به تصویری نامربوط در تیزر تبلیغاتی شما برخورد کرده است اما تا سال ها در ذهنش باقی مانده است به این مورد می گویند خلاقیت داشتن، زمانی که شما بتوانید یک تیزر تبلیغاتی خلاق بسازید هر چند که نامربوط باشد اما در ذهن مشتری باقی بماند شما برد کرده اید زیرا شاید مخاطب در حال حاضر به محصول شما احتیاجی نداشته باشد اما سال ها بعد بخواهد از محصولات شما خرید کند اگر در ذهنش مانده باشید که از شما خرید می کند اما اگر نمانده باشید به دنبال رقبای شما می روند. پس در اینجا فرق بین یک تیزر تبلیغاتی موفق با یک تیزر تبلیغاتی ناموفق مشخص می شود. با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی آشنا شوید:

👈 همکاری با شرکت تبلیغاتی
👈 ایده تبلیغاتی خود را مشخص کنید
👈 فیلمنامه خلاق داشته باشید
👈 از افراد حقیقی در تیزر خود استفاده کنید
👈 برنامه ریزی جهت فلیم برداری تیزر
👈 به زمان توجه ویژه ای داشته باشید
👈 زمان پخش تیزر تبلیغاتی
👈 تکرار تیزر تبلیغاتی

همکاری با شرکت تبلیغاتی

اولین مرحله در ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی همکاری با شرکت تبلیغاتی می باشد. شاید شما هم جز آن دسته افرادی باشید که اعتقاد دارید باید برای کسب و کار خود از تیزر تبلیغاتی استفاده کنید اما نمی دانید چگونه می توانید تیزر تبلیغاتی خلاقانه داشته باشید. شرکت های تبلیغاتی بسیاری در تهران موجود می باشد که تیزرهای حرفه ای می سازند در این زمینه می توانید از تجربه آن ها استفاده کرده و یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای خود داشته باشید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی - تیزر تبلیغاتی

ایده تیزر تبیغاتی را مشخص کنید

مرحله دوم  از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی تهیه یک سناریوی ایده آل می باشد، می خواهید سناریو شما بر چه پایه ای باشد؟ آماده کردن یک فیلنامه یا سناریو می تواند به موفق شدن تیزر تبلیغاتی شما کمک کند. تهیه سناریو نیاز به برنامه ریزی دارد اگر شما بتوانید یک سناریوی خوب داشته باشید نصف بیشتر مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را پیش رفته اید. وقتی سناریوی خود را نوشتید مشخص می شود که می خواهید تیزر تبلیغاتی رئال داشته باشید یا نه، اگر قصد شما این بود که تیزر رئال داشته باشید می توانید از افراد حقیقی مانند بازیگران حرفه ای تیزر تبلیغاتی کمک بگیرید.

با نوشتن سناریو برنامه ریزی برای فیلم برداری را هم انجام داده اید، تهیه ی ایده برای سناریو مهمترین مرحله ی ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد و شما برای نوشتن یک سناریو می توانید از شرکت تبلیغاتی کمک بگیرید تا یک سناریو خلاقانه داشته باشید. سناریو همچنین زمان تیزر تبلیغاتی را نیز به راحتی مشخص می کند باید یک سناریو بنوسید که اجرای آن زمان کمی ببرد و مخاطب را خسته نکند. شناخت مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی به شما کمک می کند تا یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی - تیزر ساز

زمان پخش و تکرار تیزر تبلیغاتی

شما سناریو را نوشتید و فیلمبرداری را نیز انجام دادید و الان در مرحله آخر یعنی پخش تیزر تبلیغاتی هستید. از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی که بسیار اهمیت دارد زمان پخش تیزر تبلیغاتی می باشد. شما باید تیزر تبلیغاتی خود را زمانی در تلویزیون پخش کنید که مخاطبان زیادی پای تماشای تلویزیون هستند در غیر این صورت این کار را انجام ندهید فقط برای شما هزینه آور است با کمک شرکت تبلیغاتی می توانید زمان پخش تیزر تبلیغاتی را مشخص کنید. یکی دیگر از مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی تکرار تیزر تبلیغاتی می باشد. بهتر است تیزر تبلیغاتی خود را به طور مکرر در تلویزیون به نمایش در آوردید تا بهتر در ذهن مخاطب باقی بمانید. اگر زرنگ باشید می توانید با پخش تیزر تبلیغاتی به صورت مکرر درآمد خود را افزایش دهید.

ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه را به ما بسپارید

با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی آشنا شدید اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی را پیدا کرده اید می توانید با شرکت تبلیغاتی تیزرساز در تماس باشید. شرکت ما با سال ها تجرربه توانسته تیزرهای تبلغاتی خلاقانه را تولید کند. ما در شبکه های اجتماعی، تلویزیون و …. هر نوع  تیزر تبلیغاتی که بخواهید می سازیم تا شما به بهترین شکل در ذهن مخاطب جا پیدا کنید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه با شرکت تیزر ساز در ارتباط باشید.

Leave a Comment