ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟ امروزه باتوجه به این که مردم به سمت شبکه های اجتماعی گرایش خاصی پیدا کرده اند و بیتشر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذارنند.می توانیم با ساخت تیزر(Teaser) محصولات خود را به عموم مردم نمایش دهیم. ما می توانیم از اپلیکیشن های محبوب برای ساخت تبلیغات استفاده کنیم از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود می توان از اینستاگرام یاد کرد. اینستاگرام شبکه ی جهانی است که ما به راحتی می توانیم با ساخت تیرز های تبلیغاتی برای اینستاگرام  تبلیغات انجام دهیم. شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید از شرکت های ساخت تیزر استفاده کنسد، شرکت تبلیغاتی کم نیست که می توانند برای شما تیزر تبلیغاتی بسازند.شما برای این که تبلیغاتتان به خوبی دیده شود بهتر است به صورت هفتگی تیزر های تبلیغاتی خود را منتشر کنید شما باید به ببینده اجازه تماشا کردن بدهید و بگذارید فکر کند و اگر به بیننده زمان برای تماشای تیزر خود دهید امکان این که تیزر(Teaser) شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارد زیاد است.

ساخت تیزر تبلیغاتی چه تاثیری دارد؟

بیتشر مردم زمان خود را پای دیدن پست های دیگران در اینستاگرام می گذراند ما با ساخت تیزر در اینستاگرام می توانیم  تبلیغات خود را در اینستاگرام شروع کنیم و بیننده را جذب کنیم. ساخت ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام جز موفق ترین بازاریابی ها در دنیا است اما قبل از هر چیز به این فکر کنید که می خواهید برای ساخت تیزر از کدام شرکت تبلیغاتی کمک بگیرید سعی کنید بهترین را انتخاب کنید و بعد از آن به فکر محتوای ویدیو تبلیغاتی باشید. قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستگرام باید به فکر محتوای آن باشید، به این فکر کنید که هرچقدردر ساخت ویدئو تبلیغاتی شما محتوای خوب تری وجود داشته باشد مساوی با بازدید بیتشر است.اگر می خواهید از دیگران سبقت بگیرید و بازدید بیشتری داشته باشید باید به محتوای خوب فکر کنید.این را هم باید گفت که اگر می خواهید از تبلیغاتی که انجام داده اید نتیجه بگیرید باید تیزر تبلیغاتی خوبی بسازید.

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام به این نکات توجه کنید.

1- نورپردازی

2- انتخاب محتوای خوب

3- هدفی که قرار است در تیزر دنبال شود

4- چالش برانگیز بودن تیزر تبلیغاتی

5- داستانی که بر اساس آن  تیزر ساخته می شود

6- تصویر برداری

7- ویژگی محصولاتی که تبلیغ می شوند

8- از محصولات به طور مستقیم در تیزر استفاده شود

9- ایده پردازی

10- زمان ساخت  تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام

همه ی این 10 مورد نیاز به یک شرکت تبلیغاتی خوب دارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام-تیزر ساز

ویژگی محصولات را کجا پیدا کنیم؟

برای این که ویژگی محصولات خود را درهنگام ساخت ویدئو تبلیغاتی در اینستاگرام بیان کنید باید خودتان از ویژگی های محصول آگاه باشید.

شما می توانید در کلیپ تبلیغاتی خود کسانی را نشان دهید که از محصول  شما استفاده کرده اند و از محصول رضایت دارند و از آن ها بخواهید که توضیح دهند چرا محصول شما را انتخاب کرده اند و آیا رضایت کافی را دارند؟

بیننده با دیدن این نوع کلیپ های تبلیغاتی جذب خرید محصول شما می شود.

استفاده مستقیم از محصولات در تیزر تبلیغاتی

برای این که محصلول شما به بهترین شکل ممکن دیده شود بهتر است در تیزر (Teaser) خود از آن استفاده کنید تا بیننده ببیند که محصول شما چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد.

توجه کنید که مخاطب شما چه انتظاراتی از محصولی که در تیزر تبلیغاتی خود تبلیغ می کنید دارد.

به طور مثال اگر شما محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید دستگاه آب میوه گیری است بهتر که از آن در ویدیو تبلیغاتی خود استفاده کنید و آب انواع میوه ها را بگیرید.

آموزش خرید محصول

در ویدئو خود به این اشاره کنید که ببینده از چه راه هایی می تواند محصول شما را سفارش دهد. ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام بسیار مهم است.

در ساخت تیزرهای تبلیغاتی بهتر است فرد خلاقی باشید،با بیننده رابطه خوبی را برقرار کنید تا بتوانید محصول خود را به فروش برسانید.

تیزر ساز

برای این که ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام بازدید زیادی داشته باشه می توانین از شرکت تیزر ساز کمک بگیرید.

شرکت تیزر ساز در زمینه ی ساخت انواع تیزر تبلیغاتی فعالیت دارد برای مشاوره در زمینه ی ساخت تیزر می توانید باما در تماس باشید.

هزینه ی زیادی بابت ساخت تیزر تبلیغاتی نپردازید شما می توانید با تیزر ساز تماس گرفته و با هزینه خیلی مناسب تیزر خود را ساخته و به عموم نمایش دهید.

Leave a Comment