تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بهترین راه برای دیده شدن شما

تاثیرات ساخت تیزر برای اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام یکی از موثرترین روش های تبلیغات برای شما می باشد، با توجه به این امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بین مردم رواج پیدا کرده است شما هم می توانید در این شبکه ها نیز فعالیت داشته باشید، یک شبکه اجتماعی می تواند به شما این امکان را بدهد که شما تیزر تبلیغاتی خود را در آن بگذارید و به کمک تیزر خود کاربران با محصولات خود آشنا کنید.

یکی از این شبکه ها که شما می توانید در آن تبلیغات انجام دهید شبکه اینستاگرام می باشد. همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه جهانی می باشد و کاربران زیادی در آن فعالیت دارند.  شما می توانید به صورت رایگان در این شبکه تیزر تبلیغاتی خود را قرار دهید. برای این کار شما باید یک ساخت تیزر برای اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید در زمینه ی تبلیغات شروع پر قدرتی داشته باشید. بیشتر مردم کشور ایران زمان خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و شما می توانید این فرصت را به خودتان بدهید که بهتر دیده شوید و از از تیزر(Teaser) خود کسب درآمد داشته باشید.

امکان بازدید بازخورد منتشر شده از تیزر در اینستاگرام

اینستاگرام به شما این قابلیت را می دهد تا بازخورد منتشر شده از تیزر خود را ببنید و بدانید چه تعداد از تیزر تبلیغاتی شما رضایت کافی را داشته اند. شما می توانید صفحه اینستاگرام خود را به بیزینس (Business) تبدیل کنید تا تمامی بازخورد های منتشر شده از کلیپ را ببنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا ببینید چه تعداد تیزر تبلیغاتی شما را تماشا کرده اند.

از قابلیت های دیگر بیزینس می توان گفت برای شما مشخص می کند از چه شهری در ایران و تمام دنیا از تیزر تبلیغاتی شما بازدید داشته اند و چه تعدادی تیزر شما در برای خود ذخیره کرده اند. مشخص می کند که کاربران از چه طریقی با صفحه شما آشنا شده اند، کاربران می توانند از طریق هشتگ ها در ج شده در کپشن ها، از طریق فالوور های شما و یا از طریق اکسلپور شما را پیدا کرده باشند. تمام این قابلیت ها را زمانی که صفحه خود را به بیزینس تبدیل کنید می توانید داشته باشید و از انتشار تیزر خود در اینستاگرام بهترین نتیجه را کسب کنید.

مطالب پیشنهادی:

خدمات شرکت تبلیغاتی چیست؟

دلایل ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام - تیزرساز

ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام از 1 دقیقه تا 10 دقیقه

اگر شما هم قصد ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام خود را دارید باید این را بدانید که شما فقط می توانید یک تیزر تبلیغاتی 1 دقیقه بسازید. اما با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید تیزر خود را مانند یک آلبوم تا دقیقه نیر آپلود کنید.  اما مهمتر از زمان یک کلیپ تبلیغاتی میزان بازدید کاربران از تیرز مهم است. برای بهتر دیده شده تیزر تبلیغاتی خود باید مطالبی را در آن بگنجانید که برای کاربر جذاب می باشد. اگر شما یک تیزر تبلیغاتی کوتاه داشته باشید می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. کاربران وقت زیادی را برای کلیپ تبلیغاتی که زمان زیادی دارند نمی گذارند.

ساخت تیزر برای استوری های اینستاگرام

یکی از قابلیت های جدیدی که اینستاگرام از آن در نسخه های جدید خود رونمایی کرد، استوری می باشد. اگر شما هم با شبکه ی اینستاگرام کار کرده باشید می دانید که این قابلیت بسیار در بین کاربران محبوب می باشد. این قابلیت جدید اینستاگرام نمایش تمام صفحه دارد اما محدودیت زمانی 15 ثانیه دارد یعنی باید تیزر تبلیغاتی داشته باشید که 15 ثانیه باشد. یک استوری فقط می تواند 24 ساعت در صفحه شما باقی بماند و بعد از 24 ساعت از صفحه ی شما پاک می شود. استوری اینستاگرام در بالای صفحه قرار میگیرد و تا زمانی که کاربر آن را نبیند دور آن قرمز باقی می ماند.

این قابلیت جدید نشان داده است که برای کاربران جذاب و مفید می باشد پس شما هم می توانید از تیزر تبلیغاتی خود را با کاربران در میان بگذارید.

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام - ساخت تیزر

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید مراحل آن را نیز به خوبی بلد باشید. برای داشتن یم تیزر تبلیغاتی باید سناریو مشخصی برای تیزر خود داشته باشید. این سناریو می تواند به کمک شرکت های تبلیغاتی باشد یا خودتان سناریو را چیده باشید. بعد از ان نوع تیزر را مشخص کنید. انواع تیزر به صورت رئال، انیمیشن، موشن گرافیک و… می باشد. برای ساخت تیرز برای اینستاگرام عناصر بسیاری دخیل می باشد. از جمله مهمترین آن ها ایده پردازی می باشد. ایده پردازی از بخش های مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام می باشد. شرایط ساخت تیزر را نیز باید در نظر داشته باشید می خواهید فیلم برداری در کجا و به چه صورت انجام شود.

بهترین راه برای آن که تیزر تبلیغاتی شما نتیجه بخش باشد باید از مشتریان خود بخواهید در کلیپ تبلیغاتی چند دقیقه ای درباره ی محصول صحبت کنند و این بسیار مهم می باشد که شما با تمام مزایای محصولات خود را بدانید. ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بهترین راه برای دیدن شما می باشد.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین تیزر تبلیغاتی را داشته باشید

انواع تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی را به حرفه ای ها بسپارید

برای آن که شما بتوانید بهترین نتیجه را از ساخت تیزر تبلیغاتی خود داشته باشید باید با از حرفه ها کمک بگیرید. شرکت تبلیغاتی تیزرساز ساخت تیزر تبلیغاتی را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد و دلیل آن تجربه بالای آن ها در ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد. شرکت ما به شما کمک می کند در بین کاربران محبوب شوید و آن ها تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند. اگر می خواهید رابطه ای خوبی را مشتری خود برقرار کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا با هم برای درآمد بیشتر شما تلاش کنیم. برای تماس با شرکت تبلیغاتی تیزرساز بر روی دکمه کلیک کنید.

Leave a Comment