مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار است اما قبل از آن باید به این توجه داشته باشید که چرا از ساخت تیزر برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنیم.

شما برای این که کسب و کار خود را به مخاطبان خود معرفی کنید باید راهی را پیدا کنید، ساخت تیزر تبلیغاتی را می توان راهی برای معرفی محصول معرفی کرد.

تیزر(Teaser) را می توان راهی موثر برای فروش بیشتر و همچنین معرفی نام شرکت شما دانست. از مزایای تیزر تبلیغاتی می توان به این اشاره کرد که مخاطب شما حوصله ی خواندن متن بلند و بالا را ندارد به دنبال راهی می گرد که تبلیغات شما را به سرعت ببیند و وقتش را سر خواندن متن نگذارد به همین دلیل شرکت تبلیغاتی زیادی هستند که می توانند برای شما تیزر(Teaser) بسازند. اگر شما تبلیغات داشته باشید می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید و این باعث رشد کسب و کار شما می شود. شما می توانید تیزر تبلیغاتی اینستاگرام، فیس بوک، وب سایت تان و… بسازید.

 

مراحل ساخت تیزر -شرکت تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه است؟

برای این که بدانیم مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه است باید نکاتی را در ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیریم.

ما به شما مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را معرفی می کنیم.

1- در ساخت چند ثانیه اول تیزر تبلیغاتی دقت کنید

برای این که بتوانید مخاطب جمع کنید باید تیزر تبلیغاتی جذابی را داشته باشید، شروع تیزر تبلیغاتی بسیار مهم است برای این مخاطب شما تا به آخر کلیپ تبلیغاتی شما را ببیند باید شروع خوبی داشته باشید، سعی کنید مخاطبن خود را علاقه مند به این کنید که تا به اخر تیزر تبلیغاتی شما را ببینند.

می توانید شروع تیزر خود را با یک سوال شروع کنید یا با موضوعی شروع کنید که محصول شما در آن پررنگ تر دیده شود. شما می توانید از عکس هم در کلیپ تبلیغاتی خود استفاده کنید و این خیلی مهم است از عکس هایی استفاده شود که مخاطب پسند باشد تا بتواند تا به آخر تیزر شما را تماشا کند.

2- تفاوت محصول شما با محصولات مشابه

قطعا تعداد افرادی که محصولات مشابه شما را می فروشند زیاد است پس باید تیزری بسازید که مخاطب را جذب کند از شما خرید کنند نه از افرادی که مشابه محصول شما را می فروشند. در تیزر تبلیغاتی خود به این اشاره کنید که تفاوت محصول شما با محصولات مشابه در چیست و چه چیزی محصول شما را از محصولات دیگران متفاوت کرده است شما می توانید نظرات کسانی که محصول شما را خریداری کرده اند در تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

هر چقدر از خوبی های محصول خود تعریف کنید مخاطب بیشتری جذب خرید محصول شما می شوند.

 

مراحل ساخت تیزر -شرکت تیزر ساز

 

مطالب پیشنهادی:

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

3- زمان تیزر تبلیغاتی

بهتر است زما تیزر تبلیغاتی انقدر زیاد نباشد که مخاطب را دل سرد کند و تا به آخر تیزر(Teaser) شما را تماشا نکند. تیزر تبلیغاتی خود را تبدیل به فیلم بلن و بالا نکنید بیشتر تیزر های تبلیغاتی 30 ثانیه یا کمتر می باشد شما باید طول بهینه را در نظر داشته باشید البته گاهی می توان تیزر تبلیغاتی بلند ساخت می تواند موثر نیز باشد.

برای این که متوجه شده باشید مثالی را در نظر بگیرید شما در تیزر تبلیغاتی خود فقط می خواهید محصول خود را معرفی کنید پس برای شما 30 ثانیه زمان کافی می باشد اما کسی می خواهد به طور کامل درباره محصول توضیح دهد و برای این کار از افراد شرکت خود استفاده کند در این مورد می توانید یک کلیپ تبلیغاتی طولانی داشته باشید البته در نظر داشته باشید پیام خود را به سرعت باید به ببینده انتقال دهید و مشتاقش کنید تا به آخر کلیپ را تماشا کند.

4- راه هایی که می توانند محصول شما را بخرند معرفی کنید

شما محصول خود را معرفی کنید تا بنوانید آن را به فروش برسانید پس باید راه هایی که می توانند محصول شما را خریداری کنند در تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

شما می توانید به دو صورت راه های ارتباطی را معرفی کنید اول این که می توانید نحوه ی خرید محصول شما را فیلم برداری کنید یا می توانید در زمان معرفی محصول زیر نویس کنید که از این راه می توانید محصول را سفارش دهید اما بهتر است کسی که محصول را معرفی می کند در آخر تیزر توضیح دهد که می توانید از این راه ها محصول را خریداری کنید.

5- مخاطب چرا باید محصول شما را خریداری کند؟

شما ساخت تیزر تبلیغاتی را انجام دادید از خودتان بپرسید چرا مخاطب باید برای خرید شما را انتخاب کند؟ اگر شما جواب این سوال را بدانید قطعا مخاطب هم در طول تماشای تیزر تبلیغاتی شما به جواب سوالش خواهد رسید در این صورت فقط این مهم است که بتوانید پیام خود را به درستی به مخاطب خود برسانید.

 

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی -شرکت تبلیغاتی تیزر ساز

 

هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی چه نکاتی باید رعایت شود

شما با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شدید اما خودتان می توانید تیزر تبلیغاتی خلاقانه بسازید. نگران نباشید شرکت تبلیغاتی کم نیست شما می توانید طرح خود را برای ساخت تیزر تبلیغاتی پیش یک شرکت تبلیغاتی ببرید و از آن ها بخواهید برای شما تیزر تبلیغاتی بسازند.

به محتوای کلیپ خود توجه داشته باشید هر چقدر محتوای بهتری داشته باشید مشتریان شما بیشتر می شوند در تیزر تبلیغاتی خود به مخاطب خود بگویید که محصول شما چه مشکلی را رفع می کند بهتر از یک مشکل حرف بزنید تا زمان را از دست ندید بعد از گفتن مشکل راه حل های مشکل را نیز بگویید، به مخاطب خود بگویید که محصول شما این مشکل را حل می کند. شما می توانید برای اینستاگرام تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بسازید یا هر برنامه ای که کاربران زیادی در آن فعالیت می کند.

از کدام شرکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی کمک بگیریم

شما می توانید از شرکت های مختلفی که در زمینه ی ساخت تیزر فعالیت دارند کمک بگیرید اما پیشنهاد ما به شرکت تیزر ساز می باشد. شرکت تبلیغاتی تیزر ساز با ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه گامی بزرگ در زمینه ی ساخت تیزر تبلیغاتی برداشته است. مختصصان ما در شرکت تبلیغاتی تیزر ساز تلاش می کنند تا بهترین و خلاقانه ترین تیزر را برای معرفی محصول شما استفاده کنند فقط کافیست با ما در تماس باشید.

Leave a Comment