مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی

همانطور که میدانید جذب مشتریان هدف هر شغلی است و جزء مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی است. در میان انواع روش های تبلیغات ، تیزر تبلیغاتی به عنوان بهترین روش برای جذب مشتری و معرفی کسب و کار است و می تواند در ذهن مشتری تاثیر به سزایی بگذارد. در ادامه مطلب با انواع مختلف تیزر تبلیغاتی ، شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان و … آشنا خواهید شد پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

انواع مختلف تیزر تبلیغاتی چیست؟

در حال حاضر سه نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد که شامل موارد زیر می شود :

-تیزر های انیمیشینی :

ساخت انمیشین برای گروه خاصی لازم و ضروری و بسیار موثر است. به طور مثال ساخت انیمشین برای سنین کودک و نوجوان بسیار موثر خواهد بود.

-تیزر تبلیغاتی رئال :

تیزر تبلیغاتی رئال به صورت تبلیغ تلویزیونی و واقعی می باشد و برای معرفی محصول ، معرفی برند و زمینه خدمات شرکت است و برای تمام گروه سنی و تمام اقشار مردم مناسب است. ساخت تیزر تبلیغاتی به این سبک برای جذب مشتری بسیار مناسب است.

-تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

اینگونه تیزر تبلیغاتی هم از واقعیت و هم از انیمیشین استفاده شده است که یک موضوع واقعی را به مشتری می رساند.

بنا به نیاز خودتان می توانید نوع انیمشینی که می خواهید را به شرکت ساخت تیزر مورد نظرتان سفارش دهید. اگر در این مورد نمی توانید تصمیم بگیرید که چه نوع تیزر تبلیغاتی می خواهید کافیست با مشاوران حرفه ای ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی : 

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی-شرکت تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی براساس محتوا به چند دسته تقسیم می شود ؟

ساخت تیزر برای معرفی برند :

بعضی از شرکت ها و کسب و کارها هستند برای اینکه از رقبا جلو بیفتند باید یک تیزر تبلیغاتی بسازند. یک فیلم برند مستقیما محصول و خدمات و یا خود برند را نمایش نمی دهد. بلکه با نمایش ارزش ها، اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد. برندها معمولا برای تولید فیلم برند دقت زیادی کرده و از صرف زمان و هزینه کافی نمی هراسند.

ساخت تیزر برای معرفی محصولات و خدمات :

زمانی که هدفتان معرفی یک محصول و خدماتتان است انتخاب های زیادی روبرویتان خواهد بود. اول اینکه باید بدانید مخاطبان آگهی شما چه گروهی هستند و اینکه در کدام رسانه می خواهید تیزر تبلیغاتی خود را منتشر کنید. به طور مثال ساخت تیرز تبلیغاتی برای تعمیرگاه خودرو با معرفی یک آبمیوه فرق می کند.

انواع تیزر تبلیغاتی معرفی شرکت ، ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی رویداد ها ، و … باید اول نیاز خود و مخاطبانتان را بسنجید و سپس برای دریافت مشاوره و اقدام به ساخت تیزر با ما در ارتباط باشید.

با ساخت تیزر تبلیغاتی داستان برندتان را به مشتریان توضیح دهید ! 

یکی از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و تاثیر گذار این است که مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهید. این راه برای جذب مشتری بیشتر ، فروش بیشتر ، در نتیجه درآمد بیشتر می شود.

با ساخت تیزر تبلیغاتی و به اشتراک گذاری آن در تلویزیون ، اینستاگرام ، نمایشگاه ها ، همایش ها خوش بدرخشید.

برای معرفی برند خود از تیزر تبلیغاتی مناسب استفاده کنید !

برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی و ویدیویی که در اینترنت و شبکه های اجتماعی قرار است منتشر شود باید دقت فراوان داشت.

یک آگهی می تواند هویت و قدرت برند شما را تعالی بخشد؛ و یا در زمانی بسیار کوتاه باعث تخریب هویت و کاهش محبوبیت برند شما شود. برای نمایش هویت برند خود در پی بهترین ها باشید.

ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی از مرحله طرح مساله، ایده پردازی و نگارش سناریو تا تولید و آماده سازی نهایی دارای مراحلی است که باید در هریک از آن ها با دقت و وسواس فراوان بهترین انتخاب را انجام داد. ما در شرکت تبلیغاتی تیزرساز از اولین قدم که طرح نیاز و خواسته های اصلی، تا پخش نهایی و بازخوردگیری آگهی پخش شده در کنار شماییم.

با ساخت تیزر تبلیغاتی الهام بخش مخاطبتان باشید و آن ها را شگفت زده کنید. 

ویژگی های تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

بعنوان مدیر یک مجموعه، این را هیچگاه نباید فراموش کنید که در بازار کاری هستید که رقابت به شدت وجود دارد. در این بازار پر رقابت برندی موفق تر است که بتواند پیام های تبلیغاتی بهتری را به مخاطبین انتقال دهد.

تیزر تبلیغاتی باید به گونه ای قوی و حرفه ای ساخته شود، که خود یک مزیت تبلیغاتی برای شرکت به حساب آید.

ویژگی های اصلی یک تیزر (teaser) موفق :

بهره گیری از ایده های مفهومی و خلاقانه
استفاده از جذابیت های ظاهری در ساخت تیزر
استفاده از سرعت مناسب برای انتقال پیام تبلیغ
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطبین، نه سلیقه کارفرما

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی-شرکت تبلیغاتی تیزرساز

شرکت تیزر ساز همراه شما برای معرفی برندتان

شرکت ما از زمان ساخت تیزر تبلیغاتی تا معروف شدن برندتان همراه شماست، و با استفاده از هوش و خلاقیت و استفاده از راه حل های به صرفه یک تیزر تبلیغاتی ارزان برای شما می سازیم.

شرکت تیزر ساز هر هزینه ای که پرداخت می کنید را به همان میزان از فروش محصولات یا جذب مشتری استخراج می کنید. پس کافیست با اعتماد کامل به شرکت ما ساخت تیزر تبلیغاتی خود را بسپارید.

ما تلاش داریم تا تنها پروژه هایی را قبول کنیم که اطمینان داشته باشیم در اجرای آن می توانیم به بهترین نحو عمل کنیم. زمان آزمون و خطا هنگام آماده سازی پروژه‌ ی مشتری نیست! پروژه های بزرگ ما را نمی ترسانند! ما آن ها را می بلعیم.

Leave a Comment