تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. در واقع دلیل ساخت یک تیزر تبلیغاتی این است که شما بتوانید از طریق ساخت تیزر محصولات و یا خدمات خود را با مخاطب آشنا کنید و فروش شما بستگی به تیزری که که می سازید دارد. یکی از انواع ساخت تیزر، موشن گرافیک است.

یک تیزر تبلیغاتی خوب باید ذهن مخاطب را به چند لحظه ام که شده درگیر کند، باید حس کنجکاوی را در بیننده بوجود آورد. در تیزرهای تبلیغاتی مخاطب شما نمی داند که با چه محصولی رو به رو است، این را نمی داند شما محصولات خود را معرفی می کنید یا شما یک شرکت خدماتی هستید. تیزر های تبلیغاتی که به روش موشن گرافیکی ساخته می شود دارای ویژگی های زیادی می باشد. به شما کمک می کند با هزینه کم و جذابیت بالا یک تیزر موفق داشته باشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

موشن گرافیک همان گرافیک متحرک می باشد،هر چه شما خلق می کنیدو به آن حرکت می دهید به معنای موشن گرافیک می باشد.

مرز مشخصی بین انیمیشن و موشن گرافیک وجود ندارد، در ساخت تیزر انیمیشن بیشتر بر روی موجودات زنده تمرکز می کنند اما در موشن گرافیک بر روی طرح های گرافیکی و حرکت دادن به آن ها تمرکز می کنند. برای مثال به هم پیویستن اجزای یک عکس، یک موشن گرافیک به حساب می آید. ساخت تیزر موشن گرافیک به شما امکان می دهد به هر طرح گرافیکی که خلق کردید حرکت دهد.

انواع تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

بهتر است با انواع مختلف موشن گرافیک آشنا شوید تا بتوانید تیزر تبلیغاتی مناسبی را بسازید و از این راه تبلیغات انجام دهید.

مطالب پیشنهادی:

ویژگی های تیزر تبلیغاتی خوب

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی توضیحی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی  معمول ترین راه کمک گرفتن از تیزر تبلیغاتی توضیحی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی مردم به سمت راحت تر کردن کار ها پیش می روند. افراد ترجیح می دهند یک تیزر درباره محصول شما ببینند تا آن که وقت بگذارند و در سایت شما درباره محصول مطالعه کنند. تیز تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا داستانی عاطفی ایجاد کنید و فروش محصولات خود را بالا ببرید.

یزر تبلیغاتی موشن گرافیک -تیزرساز

ساخت تیزر تبلیغاتی برای بازاریابی محصول 

در این روش در زمان ساخت تیزر نه تنها اطلاعاتی درباره محصول شما به مخاطب داده می شود بلکه شما می توانید چگونگی استفاده از محصول را در تیزر خود بیان کنید. شاید زمانی شما محصولی دارید که از پیچیدگی بالایی برخودار است و مخاطب نمی داند از محصول شما چگونه استفاده کند می توانید با موشن گرافیک در ساخت تیزر تبلیغاتی توضیحات را درباره چگونگی استفاده از محصول را بیان کنید.

انیمیشن های محیط کاربری در ساخت تیزر

انیمیشن مهارت خوبی برای آن است که در ساخت تیزر خود اتودهاتون را متحرک کنید. میشه از توانایی های موشن گرافیک برای نمایش انواع انیمیشن منوها و اسلایدها استفاده کرد. شما می توانید از انیمیش های محیط کاربری برای ساخت تیزر در دسته بندی بازاریابی محصول نیز استفاده کنید. چون در واقع محصول شما یک نرم افزار است را معرفی می کند. از این مدل موشن گرافیک بیشتر برای ارتباط بین یک گرافیست و برنامه نویس استفاده می شود تا باهم درک بهتری از محصول داشته باشند.

آیکون در تیزر تبلیغاتی

روشی که می توان تیزر شما قوی تر نشان دهد، استفاده از  انیمیشن برای آیکون ها می باشد. امروزه شما می توانید با کمک فایل های SVG (وکتور گرافیگ) می توان انیمیشن های جذابی برای تیزر تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

استفاده لوگو در تیزر تبلیغاتی

شما می توانید با ساخت لوگو و استفاده آن در تیزر تبلیغاتی برای برند خود فروش بالایی داشته باشید. شما می توانید با موشن گرافیک به لوگوی خود حرکت دهید تا تیزر جذاب تری داشته باشید. شما می توانید نمونه های شرکت تبلیغاتی تیزر ساز را تماشا کنید.

مطالب پیشنهادی:

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب برای اینستاگرام

عنوان تیزر تبلیغاتی

بهتر است در ساخت تیزر تبلیغاتی خود از عنوان مناسبی استفاده کنید. شما عنوان های خیلی از سریال ها و فیلم ها را می بینید که از موشن گرافیک ساخته شده است. شما می توانید با داشتن عنوان تیزر خود را به مخاطبان خود معرفی کنید. مشتریان شما تیزر شما را با این نام می شناسند.

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک- شرکت تبلیغاتی تیزرساز

تیزر تبلیغاتی کوتاه

شما در ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه می توانید از انیمیشن و گرافیک به طور هم زمان استفاده کنید. در موشن گرافیک از اشکال ساده تری استفاده می شود. اما در انیمیشن از جزئیات بیشتر و شخصیت پردازی استفاده می شود. به این توجه داشته باشید در ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه به وسیله موشن گرافیک شما دارید به انیمیشن بسیار نزدیک می شوید، اما شخصیت پردازی و حرکت دادن این دو را از هم جدا می کند.

موشن گرافیک به شما این قدرت را می دهد که به دنیای تصورات وارد شوید و شما می توانید از این موضوع در ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه خود استفاده کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای را به کجا بسپاریم؟

شرکت تبلیغاتی تیزرساز با ساخت تیزر های جذاب و حرفه ای همراه شما است. ما از زمان ساخت تیزر تا زمان موفقیت شما همراه شما هستیم تا باهم برند شما را با مخاطب آشنا کنیم. شما هر چقدر برای ساخت تیزر تبلیغاتی هزینه کنید ما همان قدر برای شما با کمک تیزر مشتری جذب می کنیم. پس به شرکت تبلیغاتی تیزرساز اعتماد کنید. شما می توانید برای ساخت تیزر با هر نوع موضوع، محصول و خدمات با شرکت ما در تماس باشید. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید با ما در تماس باشید.

Leave a Comment